Sport @ Relax Beroun 

21.03.2019

Víkendový pobyt maminek s dětmi se cvičením pro maminky a programem pro děti měl velký úspěch. Co všechno se odehrálo?

Tentokrát píšu z pohledu účastnice akce. Jelikož jsem se po druhé mateřské vrátila za pracovní stůl, moc ráda jsem se viděla s maminkami a dětmi z Komety. Já jsem vzala sebou jen mladšího syna, potřebovali jsme spolu strávit čas jen my dva. Návratem do práce a nástupem do státní školky se toho u nás hodně změnilo....Rady s Jančou daly dohromady úžasný program.

Sešli jsme se v Berouně na ubytování a hned v 10:30 nástup na značky. Vstávat a cvičit! Jana měla super nakopávací hodinu cvičení pro maminky - cardio, posilování, protažení. Vše venku v přírodě s dětma kolem nás, které byly pod dozorem Rady. Maminky si mohly cvičení užít plnými doušky. Na hotelu byl v restauraci úžasný dětský koutek, personál byl připraven na naši skupinku s malými dětmi. Nemohli pro nás udělat více, opravdu skvělý zákaznický servis. A berou stravenky!

Po obědě jsme se vydali na výlet na Křivoklát. Dětičky krásně šly pěšky na nedalekou zastávku vláčku, který nás vyvezl až pod Křivoklát. Bylo ádherné počasí, takže následovala povinná zmrzlinka a procházka parkem, kde jsou pyšní pávi. Byl to velký zážitek. 

Cestou zpět se dětem už moc nechtělo jít, ale následovala další zábava - šipkovaná zpět k hotelu. Děti našly na konci poklad - malé hračky na památku :-)

Po večeri Rady pohlídala v koutku unavené děti a maminky si s Janou zacvičily na pánevní dno. Jana zodpovídala naše dotazy, vyšetřila mou diastázi, která se již stahuje, uff. Tolik cvičení moje tělo za jeden den už dlouho nezažilo. 

Cíl dne byl splněn, unavily jsme děti a sešly se na zaslouženou skleničku. 

Druhý den dopoledne jsme ještě využili sportovního zázemí hotelu. Společně s dětmi jsme hrály hry se sportovním podtextem - sbírání víček, maminky skákaly po jedné noze. Mělo to ale nečekaný závěr. Počet víček = počet dřepů! Má soutěživost se mi tentokrát moc nevyplatila.

Ale klobouk dolu za skvěle připravený program. Daník si to s dětmi moc užil a já jsem nakopla tělo do cvičícího režimu, akce plavky může začít. A Daník se nám přestal v noci počurávat...

Holky, díky!! Těšíme se na další víkend s vámi.

Andy a Daník (3 roky)

© 2016 KOMETA, Vodnická 44, Praha 4, 149 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky